17 April 2016

Sumbangan Kilat Penduduk magentahomes dan Caugar Club bagi membantu Adik Fahyeem (Sp 9/9 ) dan En. Roslaini (Pangsapuri Sri Saujana)

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera,

Dengan kerjasama wakil KRT Magentahomes dan Caugar Club, Satu kutipan derma kilat penduduk - penduduk Magentahomes dan ahli - ahli Caugar club telah diadakan pada 08/04/2016 hingga 15/04/2016. Derma kilat bertujuan untuk membantu meringan beban keluarga adik fahyeen (SP 9/9) dan En. Roslaini (Pangsapuri Sri Saujana).

Adik Fahyeem mengalami kegagalan fungsi hati, jantung berlubang dan ketidaknormalan genetik manakala En. Roslaini pula mengalami kelumpuhan menyeluruh dari paras perut hinga ke lutut, saluran najis yang membengkak dan masalah pernafasan.  

Majlis penyerahan sumbangan derma kilat kepada keluarga adik fahyeem telah diadakan pada 16/04/2016 di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) dan telah disampaikai oleh wakil penduduk Magentahomes iaitu En. Shahrul.

Manakala penyerahan sumbangan derma kilat kepada En. Roslaini telah diadakan pada 17/04/2016 di Hospital Putrajaya dan disampaikan oleh wakil penduduk iaitu En. Shahir.

Ribuan terima kasih diucapkan kepada mereka yang banyak membantu samaada dari sumbangan wang ringgit atau tenaga. Insyallah kami doakan agar sumbangan ikhlas dari tuan/puan dikurniakan ganjaran yang hanya Allah s.w.t sahaja yang dapat membalasnya.

Amin.













0 comments :

Post a Comment